Tåg Till Stanton

Disco_Kungen

Ny medlem
Tåg Till Stanton
Jag undrar bara om någon har åkt tåg från insbruk till stanton och hur långt tid det tar och hur långt är det från insbruks flygplats till närmaste tågstation och vad det kostar. eller om det är billigare med buss och var kan jag hoppa på bussen...alla tips är välkommna.../en som inte vet så mycke

Tåg Till Stanton
Tjena!
Det går bussar från flygplatsen i Innsbruck till tågstationen som ligger i stan...o det kostar nästan ingenting.
Är nästan helt hundra på att det går tåg o bussar till St. Anton men för att va riktigt säker kan du kolla på www.sj.se. Under utlandsresor länkar dem till öbb som e det österrikiska motsvarigheten till sj.

Lycka till!

Tåg Till Stanton
Inget större problem att ta sig från Innsbruck till Anton, går bra med tåg osv.! Undrar bara lite över hur du skall ta dig till Innsbrucks flygplats. Flygbolag, kostnad och vikt osv.! Ha det!

Tåg Till Stanton
Det är lätt!!

Jag gjorde det nämligen själv i början av detta året. Du tar taxi till stationen i Innsbruck kostar ca: 100 schilling och sedan tar tåget ungefär 2 timmar och kostar 150-180 schilling.

Tåg Till Stanton
Det stämmer, det är lätt att ta sig med tåg till St Anton för nästan varenda tåg i Österrike åker igenom byn. Det är ju trots allt fråga om Orientexpressens rutt!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp