Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Tågtråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1194610" data-attributes="member: 59050"><p>Hur är det så svårt där i Sverige? För 30 år sen, jag var ung och interreilade, det vad så satans lätt väg från Stocholm till Munchen. Jag just ok just hann dricka några flaskor gråvin (Joakim Pirinen googla) ok sova, ok då var jag där. Enkelt som fan. Ett tågbyte i Köpenhamn och ett i Wurzburg.</p><p></p><p>Om jag vore en södersvenskare, så sku jag mycket sällan flyga till Alperna. Tågresorna är ju så kula. Ja men härifrån från Finland; det är bar att flyga, tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1194610, member: 59050"] Hur är det så svårt där i Sverige? För 30 år sen, jag var ung och interreilade, det vad så satans lätt väg från Stocholm till Munchen. Jag just ok just hann dricka några flaskor gråvin (Joakim Pirinen googla) ok sova, ok då var jag där. Enkelt som fan. Ett tågbyte i Köpenhamn och ett i Wurzburg. Om jag vore en södersvenskare, så sku jag mycket sällan flyga till Alperna. Tågresorna är ju så kula. Ja men härifrån från Finland; det är bar att flyga, tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Tågtråden!
Tillbaka
Topp