Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Tågtråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PerK" data-source="post: 1224903" data-attributes="member: 152148"><p>Jag har haft ett SJ-PrioMastercard ett knappt år och fått in en hel del poäng. MEN, det dummast du kan göra är att anväda det i bistron. Köp tågresor med poängen! Det blir snart konkreta gratisresor, ibland väldigt förmånligt extra rabatterade faktiskt! Och, du kan prelboka tågresor med poäng och inte förlora ngt när du avbokar, vilket är särskilt bra dessa coronatider.</p><p>Så, utan att ha ngn connection till SJ, jag som klimatvän och skidåkare tycker det är toppen med tåg, SJ Prio och mastercardet. Särskilt när man kommer fram med nattåget färdig för backen i Åre på morgonen. Man får tillbaka förvånansvärt mycket. </p><p>Jag har dessutom helt slutat flyga och använda mitt Amex kopplat till SAS Eurobonus, så det så... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":ROFLMAO:" title="ROFL :ROFLMAO:" data-smilie="18"data-shortname=":ROFLMAO:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PerK, post: 1224903, member: 152148"] Jag har haft ett SJ-PrioMastercard ett knappt år och fått in en hel del poäng. MEN, det dummast du kan göra är att anväda det i bistron. Köp tågresor med poängen! Det blir snart konkreta gratisresor, ibland väldigt förmånligt extra rabatterade faktiskt! Och, du kan prelboka tågresor med poäng och inte förlora ngt när du avbokar, vilket är särskilt bra dessa coronatider. Så, utan att ha ngn connection till SJ, jag som klimatvän och skidåkare tycker det är toppen med tåg, SJ Prio och mastercardet. Särskilt när man kommer fram med nattåget färdig för backen i Åre på morgonen. Man får tillbaka förvånansvärt mycket. Jag har dessutom helt slutat flyga och använda mitt Amex kopplat till SAS Eurobonus, så det så... :ROFLMAO: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Tågtråden!
Tillbaka
Topp