L
lasssekongo
Guest
Tälta i stryn!
Hallå! Hur är det att tälta vid folvens camping? Är det bättre än att hyra en stuga?
MVH
MVH
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brudarna på Folven är sjukligt snygga med ska jag tala om (inte alla men många)Podolski sa:Eller åk dit och ragga på någon tjej som bor i stuga och sen sov där![]()
Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Måste bara säga att jag har tältat på en sten en gång!Sjogras sa:Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Men det finns givetvis gräs..
Det finns ju campingar... Iddi!Sjogras sa:Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Men det finns givetvis gräs..