L
lasssekongo
Guest
Tälta i stryn!
Hallå! Hur är det att tälta vid folvens camping? Är det bättre än att hyra en stuga?
MVH
MVH
Brudarna på Folven är sjukligt snygga med ska jag tala om (inte alla men många)Podolski sa:Eller åk dit och ragga på någon tjej som bor i stuga och sen sov där![]()
Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Måste bara säga att jag har tältat på en sten en gång!Sjogras sa:Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Men det finns givetvis gräs..
Det finns ju campingar... Iddi!Sjogras sa:Testat att sätta upp ett tält på sten nån gång?v-larsson sa:Vad har det med saken att göra?SverigeTomten sa:Jag ska påminna att det är sjukt stenigt nära stryn. Vassa klipper äre också...
Men det finns givetvis gräs..