parken i tandå ska va rätt bra nu, har ja hört.. skaru upp i helgen? Får man hänga med eller?:D..OWester sa:jag skulle eventuellt åka upp till Lindvallen och bo i en stuga med min pappa och jag undrar hur Lindvallens park ser ut, och hur Tandådalens park ser ut. länka gärna bilder eller filmer. Hare gött
P
... som var helt översnöade. vi körde inte ett enda åk i "parken" men dom ska ju ha railjam där imon å då lär dom shapa skiten.Maximilliam sa:jag var i lindvallen igår å köra deep eep pow. kan ju säga att parken bestog av c.a 4 breda låga boxar
oj sorry, i helgen ska ja upp :PVannish sa:Parken är inte uppe än. Superjumpet är däremot öppet och lite rails i stora backen. Iofs skrev du inte när du ska åka upp
förstår precis vad du menar, men hur många rails var det och när var du där?MathiasWiklund sa:lindvallens hopp suger! de känns som om man inte ska komma över kanten på hoppet men man landar lääängst ner i landningen:/ svårt att förklara men (=
railarna är ganska sköna men när vi var där med skolan så åkte vi mer pist än park för att hoppen sög!