Tandådalen/Lindvallen

OWester

Aktiv medlem
Tandådalen/Lindvallen
jag skulle eventuellt åka upp till Lindvallen i helgen och bo i en stuga med min pappa och kompisar och jag undrar hur Lindvallens park ser ut, och hur Tandådalens park ser ut. länka gärna bilder eller filmer. Hare gött

P

Senast ändrad:
Tandådalen/Lindvallen
OWester sa:
jag skulle eventuellt åka upp till Lindvallen och bo i en stuga med min pappa och jag undrar hur Lindvallens park ser ut, och hur Tandådalens park ser ut. länka gärna bilder eller filmer. Hare gött

P
parken i tandå ska va rätt bra nu, har ja hört.. skaru upp i helgen? Får man hänga med eller?:D..

Tandådalen/Lindvallen
Parken är inte uppe än. Superjumpet är däremot öppet och lite rails i stora backen. Iofs skrev du inte när du ska åka upp

Tandådalen/Lindvallen
Maximilliam sa:
jag var i lindvallen igår å köra deep eep pow. kan ju säga att parken bestog av c.a 4 breda låga boxar
... som var helt översnöade. vi körde inte ett enda åk i "parken" men dom ska ju ha railjam där imon å då lär dom shapa skiten.

Tandådalen/Lindvallen
lindvallens hopp suger! de känns som om man inte ska komma över kanten på hoppet men man landar lääängst ner i landningen:/ svårt att förklara men (=

railarna är ganska sköna men när vi var där med skolan så åkte vi mer pist än park för att hoppen sög!

Senast ändrad:
Tandådalen/Lindvallen
MathiasWiklund sa:
lindvallens hopp suger! de känns som om man inte ska komma över kanten på hoppet men man landar lääängst ner i landningen:/ svårt att förklara men (=

railarna är ganska sköna men när vi var där med skolan så åkte vi mer pist än park för att hoppen sög!
förstår precis vad du menar, men hur många rails var det och när var du där?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp