tandådalen..

aaajuste

Ny medlem
tandådalen..
vet någon här hur det är i tandådalen just nu?? e parken bra och är det mycket snö?? är det förresten ngn här som ska till tandådalen v16 alla ska ju nästan till åre...

tandådalen..
snö tillgången är nog hyffsad om man kollar på text tv. men det kan man inte lita på helt. men det är definitivt åkbart.
Dom har ju bara en park i tandådalen nu.i black magic land är det boarder cross banan nu. i white så är det en okej park med hopp och sånt som hör till. sen finns ju stora pipen, big jumpet i stora backen och har även hört rykten om ett stor hopp i hundfjället.
jag ska dit vecka 16. men pendlar nog över till trysil istället. sen om du vill åka fin park så åk ner till kläppen. den är fin.

ha det bra

tandådalen..
Jag ska dit vecka 16...
Har det kommit någon snö nyligen..
har hört att det skulle gjort det.

Förövrigt asså hur lång är Ski/boarderX-banan?
den tar väl inte uppHELA Blackmagicland?
I så fall är den jävligt lång.

tandådalen..
Jo den tar nästan upp hela men det är ju inte sååååå jätte långt....o förövrigt så är den lisvfarlig dom preparerar den nästan aldrig. Om du ska åka bra park gör som ovanstående sa åk till KLÄPPEN istället..

tandådalen..
jo bx banan ta upp hela. jag tycker det är skoj att det finns en bana men dom borde sköta den lika bra som dom gör med allt annat så skulle man kanske kunna stå på fullt i den. Åkt till kläppen om du ska åka park

Tillbaka
Topp