Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jay-deuce" data-source="post: 146053" data-attributes="member: 31339"><p>Knarren, </p><p></p><p>Helt korrekt analys av avsikten och bakgrunden till eventet. Det förändrar dock inte den uppenbara sanningen, vilket tydligt visar sig på detta forum, att konsumenten (dvs kidsen) håller på att tappa intresset! Därför är det fortfarande en intressant debatt som bör "tas på allvar".</p><p></p><p>Själv måste jag medge att förväntningarna på x-games har varit extremt höga och att även jag känner en viss besvikelse. Jag slutatde åka snowboard runt 2000 pga av att ALLA gjorde sw 900 mute och att hela mystiken/stilen byttes ut mot någon form av gymnastik. Helgens x-games visar med all tydlighet att detsamma har hänt inom skidåkningen. </p><p></p><p>Detta resulterar naturligvis till avsevärt minskat intresse = minskad köpkraft = förändring. I snowboardens fall var förändringen att folk började åka skidor. Historien upprepar sig återigen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jay-deuce, post: 146053, member: 31339"] Knarren, Helt korrekt analys av avsikten och bakgrunden till eventet. Det förändrar dock inte den uppenbara sanningen, vilket tydligt visar sig på detta forum, att konsumenten (dvs kidsen) håller på att tappa intresset! Därför är det fortfarande en intressant debatt som bör "tas på allvar". Själv måste jag medge att förväntningarna på x-games har varit extremt höga och att även jag känner en viss besvikelse. Jag slutatde åka snowboard runt 2000 pga av att ALLA gjorde sw 900 mute och att hela mystiken/stilen byttes ut mot någon form av gymnastik. Helgens x-games visar med all tydlighet att detsamma har hänt inom skidåkningen. Detta resulterar naturligvis till avsevärt minskat intresse = minskad köpkraft = förändring. I snowboardens fall var förändringen att folk började åka skidor. Historien upprepar sig återigen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Tillbaka
Topp