Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 251047" data-attributes="member: 15091"><p>Snälla nån, alla får väl tycka vad de vill, elller? Är det inte det som är det finurliga med vårt land Sverige, att alla har rätt till sin egen åsikt, eller?</p><p></p><p>Därför går jag helt emot fraser som, gör det bättre själv då. Ehhh, va? Grabbarna som är med i X-games, WJ, JOI etc. är där utav en anledning, att de är de bästa i sin sport. Jag kan inte dra ett pipeåk som varken Jon eller Tanner, men betyder de dock att jag inte får jämföra deras båda åk och tycka att det ena var bättre än det andra? Eller att jag inte får tycka att det är lite lamt att Tanner har solbrillor på sig, klockan 9 på kvällen, för att jag inte kan köra som han i pipen, ehhh, det här börjar låta som gamla Sovjetunionen.</p><p></p><p>Alla bedömningssporter kommer alltid att lida av detta, att alla tycker olika. Vad ska premieras, ett lättare trick med perfekt landning eller ett svårare trick med lite sämre landning. Se bara på konståkning i OS, skandalerna där går ju knappt att räkna på två händer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 251047, member: 15091"] Snälla nån, alla får väl tycka vad de vill, elller? Är det inte det som är det finurliga med vårt land Sverige, att alla har rätt till sin egen åsikt, eller? Därför går jag helt emot fraser som, gör det bättre själv då. Ehhh, va? Grabbarna som är med i X-games, WJ, JOI etc. är där utav en anledning, att de är de bästa i sin sport. Jag kan inte dra ett pipeåk som varken Jon eller Tanner, men betyder de dock att jag inte får jämföra deras båda åk och tycka att det ena var bättre än det andra? Eller att jag inte får tycka att det är lite lamt att Tanner har solbrillor på sig, klockan 9 på kvällen, för att jag inte kan köra som han i pipen, ehhh, det här börjar låta som gamla Sovjetunionen. Alla bedömningssporter kommer alltid att lida av detta, att alla tycker olika. Vad ska premieras, ett lättare trick med perfekt landning eller ett svårare trick med lite sämre landning. Se bara på konståkning i OS, skandalerna där går ju knappt att räkna på två händer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Tillbaka
Topp