Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 251063"><p>Nej men det är så kul att se att folk klankar ner på mig när jag skrev mitt inlägg om Winter Jam men här hyllar dom Wester och vi har båda skrivit samma sak typ. Alla som klagar på att dom gjorde 1080 på Winter Jam påstår att dom hade varit bättre själv men dom fick ju inte köra. Klart alla skall ha en egen åsikt om allt. Men jag säger ju fortfarande att den som klagar på Jon, Wester m.m kan dom köra bättre själv. Men du måste fortfarande få uttrycka din åsikt om tex glasögonen, domarna, åkarna. Men att klanka ner på att dom tex gör en 1080 i winter jam så tycker jag faktiskt att dom kan bevis att dom kan göra det bättre. Att sen folk tycker att tex Tanner är världens bästa åkare är ju underligt då man ser han åka offpist så ser det sjukt fult ut.</p><p></p><p>Har inte sagt att du har ändrat dig. Menar mest junisarna här inne.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 251063"] Nej men det är så kul att se att folk klankar ner på mig när jag skrev mitt inlägg om Winter Jam men här hyllar dom Wester och vi har båda skrivit samma sak typ. Alla som klagar på att dom gjorde 1080 på Winter Jam påstår att dom hade varit bättre själv men dom fick ju inte köra. Klart alla skall ha en egen åsikt om allt. Men jag säger ju fortfarande att den som klagar på Jon, Wester m.m kan dom köra bättre själv. Men du måste fortfarande få uttrycka din åsikt om tex glasögonen, domarna, åkarna. Men att klanka ner på att dom tex gör en 1080 i winter jam så tycker jag faktiskt att dom kan bevis att dom kan göra det bättre. Att sen folk tycker att tex Tanner är världens bästa åkare är ju underligt då man ser han åka offpist så ser det sjukt fult ut. Har inte sagt att du har ändrat dig. Menar mest junisarna här inne. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tankar om X-games 2006 superpipe.
Tillbaka
Topp