Tanner Hall Alps Jacket Shadow i Stockholm

mackans

Ny medlem
Hejsan!

Söker Tanner Halls: Alps Jacket Shadow, men vet inte var jag kan hitta den i Stockholm?

BAh7CGkKIgwyNjh4Mzg1aQtsKwd6qIlKaQhpAkzL.jpg

Har vart på Alpingaraget men hittade inget där, kan den finnas på NK?

Har hittat den på Skistore.se men vill gärna prova jackan innan jag betalar 4500 kr ;)

Om det är någon som har koll på var jag kan hitta den så är jag jätte tacksam! :)
MVH
M

Senast ändrad:
Jag beställde hem den från Skistore.se men köpte en Medium. Är ca 178, tycker ni jag ska skicka tillbaka den och ta en Large ist? =)

de e väll upp till dig om du vill skicka tillbacks den... e den för liten så gör de då... har mailat en del med skistore och dom är väldigt schyssta och hjälpsamma så om man beställer något och sen vill byta det så tror jag att det går de nog bra... så länge man har kvar alla lappar å de inte e skadas osv

Tjenare

Väcker liv i denna gamla tråd istället för att skapa en ny angående samma fråga...

Jag är på jackt efter förra årets Oakley T-Hall Alps Jacket. och efter att ha kikat runt lite på nätet och även här på FR har jag inte lyckats hitta någon som säljer denna. Jag vet att det är förra årets modell men kan ju vara värt ett försök då jackan verkar riktigt trevlig ;)

Så om någon vilar på lite info angående jackan och vart den möjligtvis kan gå att få tag på skulle detta uppskattas!

Tack på förhand!

Hammarlund sa:
Tjenare

Väcker liv i denna gamla tråd istället för att skapa en ny angående samma fråga...

Jag är på jackt efter förra årets Oakley T-Hall Alps Jacket. och efter att ha kikat runt lite på nätet och även här på FR har jag inte lyckats hitta någon som säljer denna. Jag vet att det är förra årets modell men kan ju vara värt ett försök då jackan verkar riktigt trevlig ;)

Så om någon vilar på lite info angående jackan och vart den möjligtvis kan gå att få tag på skulle detta uppskattas!

Tack på förhand!
Vart sjukt sugen på den nu när jag såg den! Kan du PMa mig om du hittar fler? Mvh

Aa den är riktigt snygg. Ska se vad jag kan hitta men ser dessvärre tungt ut :/ Vi är ute ett år för sent :P

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp