Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bostrom" data-source="post: 1006440" data-attributes="member: 97604"><p>När jag pratade med honom dagen han anlände till Åre så var han endast där för att hänga med folk och filma lite inför sitt filmprojekt. Han valde sedan att vara med i tävlingen som en kul grejj antar jag. Han visste nog också även att för att vinna så behövde man verkligen leverera, dvs dubbel cork 12, trippel osv, något som jag inte tror att han är kapabel att köra pga sin ålder och sina gamla skador. Dock så håller jag med på att det var ett omoget beteende, men han var ju bara där för att ha kul.</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bostrom, post: 1006440, member: 97604"] När jag pratade med honom dagen han anlände till Åre så var han endast där för att hänga med folk och filma lite inför sitt filmprojekt. Han valde sedan att vara med i tävlingen som en kul grejj antar jag. Han visste nog också även att för att vinna så behövde man verkligen leverera, dvs dubbel cork 12, trippel osv, något som jag inte tror att han är kapabel att köra pga sin ålder och sina gamla skador. Dock så håller jag med på att det var ett omoget beteende, men han var ju bara där för att ha kul. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Tillbaka
Topp