Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 1006524" data-attributes="member: 79407"><p>Varannan svensk röker gräs .. ok - har du någon källa på det?</p><p></p><p>Jag skulle snarare uttrycka det som;</p><p>Varannan internetforumhängande p12-p18 rastawannabe röker gräs. Varannan vågar inte ens.</p><p></p><p>Att halva svenska folket skulle röka gräs eller ens ha en positiv attityd till gräs är en helt fel bild, de flesta ute i samhället du lever i tycker att gräsrökare är pundare och losers. En del väljer att helt enkelt tänka "låt dem sköta sig själv". Jag är en av dem. Däremot så skapas det massa hype kring gräs och hela den kulturen när alla kiddos på freeride älskar tanner, älskar rasta och älskar alla ganjainspirerade jibbfilmer som dyker upp på nätet. Det tycker jag är tråkigt då gräsrökningen trots allt är <em>olaglig</em> i sverige och därmed kostar samhället en hel del pengar. Pengar som skattebetalare som jag gärna ser går till vettigare grejer än att hjälpa tonåringar som röker gräs och måste gå komvux istället för att plugga i gymnasiet.</p><p></p><p>gräskulturen inom jibb är fan skit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 1006524, member: 79407"] Varannan svensk röker gräs .. ok - har du någon källa på det? Jag skulle snarare uttrycka det som; Varannan internetforumhängande p12-p18 rastawannabe röker gräs. Varannan vågar inte ens. Att halva svenska folket skulle röka gräs eller ens ha en positiv attityd till gräs är en helt fel bild, de flesta ute i samhället du lever i tycker att gräsrökare är pundare och losers. En del väljer att helt enkelt tänka "låt dem sköta sig själv". Jag är en av dem. Däremot så skapas det massa hype kring gräs och hela den kulturen när alla kiddos på freeride älskar tanner, älskar rasta och älskar alla ganjainspirerade jibbfilmer som dyker upp på nätet. Det tycker jag är tråkigt då gräsrökningen trots allt är [i]olaglig[/i] i sverige och därmed kostar samhället en hel del pengar. Pengar som skattebetalare som jag gärna ser går till vettigare grejer än att hjälpa tonåringar som röker gräs och måste gå komvux istället för att plugga i gymnasiet. gräskulturen inom jibb är fan skit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Tillbaka
Topp