Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nealsson" data-source="post: 1006735" data-attributes="member: 32062"><p>Folk säger att han "lever livet", han är en legend osv. Det spelar väl ingen roll? Är man nästan 30 bast och hoppar omkring och gör "runk-trick" - ja då är man bra barnslig. Det är jävligt lätt att sitta och försvara honom (likaväl som kasta skit ska tilläggas) över internet och supporta kulturen han rör sig inom, medan det är en helt annan om man skulle argumentera mellan fyra ögon. </p><p></p><p>Jag tror att de allra flesta tycker att han faktiskt är rätt barnslig, men vågar inte säga det för att det är "fel". Man "ska" helt enkelt se upp till TH, och allt han gör ska anses som coolt. </p><p></p><p>Jag håller med TS. En riktig pajas som tror han har piedestalgaranti livet ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nealsson, post: 1006735, member: 32062"] Folk säger att han "lever livet", han är en legend osv. Det spelar väl ingen roll? Är man nästan 30 bast och hoppar omkring och gör "runk-trick" - ja då är man bra barnslig. Det är jävligt lätt att sitta och försvara honom (likaväl som kasta skit ska tilläggas) över internet och supporta kulturen han rör sig inom, medan det är en helt annan om man skulle argumentera mellan fyra ögon. Jag tror att de allra flesta tycker att han faktiskt är rätt barnslig, men vågar inte säga det för att det är "fel". Man "ska" helt enkelt se upp till TH, och allt han gör ska anses som coolt. Jag håller med TS. En riktig pajas som tror han har piedestalgaranti livet ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tanner Hall - En pajas?
Tillbaka
Topp