Tanner Hall | First Session Back

LIND

Ny medlem

Tanners Nya video för intresserad, hoppas han kommer tillbaka snart igen och kötta ner pipen igen!

Hur gåre med benen för honom? Han kunde ju landa rails o sånt, hur mycket klarar dom egentligen? sjukt kul att se!

cRYTiC sa:
Tanners crash video.
Det där är inte crashen han har återhämtat sig från det senaste året .. Crashen vid Chad's gap var säsongen 04/05 alltså 5 år sedan

Om jag inte är helt ute och cyklar så overshootade han en kicker i slutet av säsongen 08/09 och skadade båda fötterna ganska rejält?! och det är den skadan han nu återhämtat sig ifrån

daave sa:
cRYTiC sa:
Tanners crash video.
Det där är inte crashen han har återhämtat sig från det senaste året .. Crashen vid Chad's gap var säsongen 04/05 alltså 5 år sedan

Om jag inte är helt ute och cyklar så overshootade han en kicker i slutet av säsongen 08/09 och skadade båda fötterna ganska rejält?! och det är den skadan han nu återhämtat sig ifrån
Det är nog möjligt, det hade jag ingen aning om faktiskt.

daave sa:
cRYTiC sa:
Tanners crash video.

ESPN skrev den här artikeln i december förra året: http://espn.go.com/action/xgames/2010/wx14/countdown/blog/_/post/4741617
While filming for Teton Gravity Research in May '09 at Stevens Pass, Wash., Hall overshot the landing of a jump. The impact of the crash broke both of his tibial plateaus and blew out both ACLs. He won't be ready for snow until summer 2010.
Han bröt alltså någon del av skenebenet och slet av korsbanden. Har inget med fötterna att göra.. :P

Tillbaka
Topp