Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 466864" data-attributes="member: 20139"><p>Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör. </p><p>Du anar inte hur mycket klassisk freestyleskidåkning och trampolinträning kan göra för ens kroppskontroll, något som Tanner har ett överflöd av. Du kanske missade att Tanner är gammal puckelåkare och har hoppat en hel del freestylehoppning. Att komma och säga att en av sportens mest influentiella skidåkares sommarträning förstör en hel sport är total idioti.</p><p>Ibland undrar jag hur vissa av er ens lyckas med att andas. Ni sitter på ett internetforum och spiller ut er avundsjuka istället för att imponeras och kanske ta efter själv. Då skulle många av oss ha väldigt mycket mer konkurrens ute på tävlingarna.</p><p></p><p>Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 466864, member: 20139"] Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör. Du anar inte hur mycket klassisk freestyleskidåkning och trampolinträning kan göra för ens kroppskontroll, något som Tanner har ett överflöd av. Du kanske missade att Tanner är gammal puckelåkare och har hoppat en hel del freestylehoppning. Att komma och säga att en av sportens mest influentiella skidåkares sommarträning förstör en hel sport är total idioti. Ibland undrar jag hur vissa av er ens lyckas med att andas. Ni sitter på ett internetforum och spiller ut er avundsjuka istället för att imponeras och kanske ta efter själv. Då skulle många av oss ha väldigt mycket mer konkurrens ute på tävlingarna. Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp