Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 467000" data-attributes="member: 74169"><p>Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket.</p><p></p><p>Nu om tanner försöker få in känslan på en tex dubbel cork så tänker han nog troligtvis inte att han måste göra det med stil också.</p><p></p><p>Tanner drar sporten åt rätt riktning. Du förstår nog knappast vart freestyle skidåkning är på väg.</p><p></p><p>Och jag säg mig en edit i år av proffsen (4bi9) inräknat där du har sett en propeller snurr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 467000, member: 74169"] Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket. Nu om tanner försöker få in känslan på en tex dubbel cork så tänker han nog troligtvis inte att han måste göra det med stil också. Tanner drar sporten åt rätt riktning. Du förstår nog knappast vart freestyle skidåkning är på väg. Och jag säg mig en edit i år av proffsen (4bi9) inräknat där du har sett en propeller snurr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp