Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Technique" data-source="post: 467186" data-attributes="member: 57312"><p>OMFG ROFLCOPTER på dig my friend. Jag tycker bara att det var jävligt roligt att käre Jacob Wester skriver en massa text som inte ens har med saken att göra, när jag skriver en rad. Att han ens bryr sig?!!</p><p></p><p>Ni som är "så gamla" och vill ha åldersgräns, varför beter ni är lika jävla omoget?</p><p></p><p>Det är väl lika mycket ett klätter- och vandringsforum som det är skidforum? Sen att massa snoriga P12-jibberungar sitter och skriver om de senaste scarvesen från nåt sunkigt skidmärke, filmar sig på studsmattan och tar upp 90% av forumet är en annan sak.</p><p></p><p>Sen vet jag inte vart du vill komma med personliga angrepp baserat på NOLL fakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Technique, post: 467186, member: 57312"] OMFG ROFLCOPTER på dig my friend. Jag tycker bara att det var jävligt roligt att käre Jacob Wester skriver en massa text som inte ens har med saken att göra, när jag skriver en rad. Att han ens bryr sig?!! Ni som är "så gamla" och vill ha åldersgräns, varför beter ni är lika jävla omoget? Det är väl lika mycket ett klätter- och vandringsforum som det är skidforum? Sen att massa snoriga P12-jibberungar sitter och skriver om de senaste scarvesen från nåt sunkigt skidmärke, filmar sig på studsmattan och tar upp 90% av forumet är en annan sak. Sen vet jag inte vart du vill komma med personliga angrepp baserat på NOLL fakta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp