Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 467207" data-attributes="member: 76398"><p>Tycker det är kul att Jibberish påpekar en åldersgräns då Technique är 17år samt beter sig mognare än Jibberish himself som flashar med öl inne i sitt fotoalbum haha!</p><p>Sure, jag känner Technique men jag måste hålla med han ändå, akrobatikskidåkning är väl ungefär det fulaste man kan göra? Skidåkning får gärna bli mer snowboard.</p><p></p><p>Men ja.. Alla har sina egna åsikter och som att jag skulle orka bry mig.</p><p>Tycker det är kul att Tanner syns mer i parken nu, förknippade han med puder ju.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 467207, member: 76398"] Tycker det är kul att Jibberish påpekar en åldersgräns då Technique är 17år samt beter sig mognare än Jibberish himself som flashar med öl inne i sitt fotoalbum haha! Sure, jag känner Technique men jag måste hålla med han ändå, akrobatikskidåkning är väl ungefär det fulaste man kan göra? Skidåkning får gärna bli mer snowboard. Men ja.. Alla har sina egna åsikter och som att jag skulle orka bry mig. Tycker det är kul att Tanner syns mer i parken nu, förknippade han med puder ju. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp