Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 467223" data-attributes="member: 45951"><p>Tech;</p><p></p><p>Var det inte så att den "massa" text som skrevs hade exakt med ditt inlägg att göra? Nu säger du emot dej själv igen, hur kan det ifrågasättas varför han bryr sej, när du bryr dej själv? Har du ensamrätt på att bry dej? Som brädåkare i ett skidforum? Nu blir jag ännu mer förvirrad. Hur menar du egentligen? Skulle du kunna förklara en smula? Varför hänger du på ett skidforum fullt med massa 12åriga jibbers?</p><p></p><p>Hoqizz;</p><p>Flashar med öl? Nu blir jag också förvirrad hur tänkte du? Hur flashar man med öl?</p><p></p><p></p><p>Vi fimpar åldergränsen, kan man inte införa ett Lämplighetstest bara? Friiiiraaajd hallå hallå, jag kan koda ihop en "passandeprövning". Tänker mej lite som den i början på "Larry 1" Herregud..mitt favoritforum har ballat ur...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 467223, member: 45951"] Tech; Var det inte så att den "massa" text som skrevs hade exakt med ditt inlägg att göra? Nu säger du emot dej själv igen, hur kan det ifrågasättas varför han bryr sej, när du bryr dej själv? Har du ensamrätt på att bry dej? Som brädåkare i ett skidforum? Nu blir jag ännu mer förvirrad. Hur menar du egentligen? Skulle du kunna förklara en smula? Varför hänger du på ett skidforum fullt med massa 12åriga jibbers? Hoqizz; Flashar med öl? Nu blir jag också förvirrad hur tänkte du? Hur flashar man med öl? Vi fimpar åldergränsen, kan man inte införa ett Lämplighetstest bara? Friiiiraaajd hallå hallå, jag kan koda ihop en "passandeprövning". Tänker mej lite som den i början på "Larry 1" Herregud..mitt favoritforum har ballat ur... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp