Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Technique" data-source="post: 467354" data-attributes="member: 57312"><p>Jibberishhhhhhhhhhhhh: du tror du är jävligt rolig men du failar så jävla hårt. Jag drar mig ur diskussionen nu när jag fått bekräftat att alla skidåkare är idioter förutom hogizz.</p><p></p><p>Jag hänger här för att få senaste nyheterna kring cykling, samt läsa i snowboarddelen. Sen att jag snubblade över den här filmen och kommenterade vad jag tycker är en annan sak.</p><p>Du verkar iaf. inte hört talas om meningsutfyllnad och kommatecken med tanke på strukturen på dina inlägg. Hängde du inte med på svensklektionerna under mellanstadiets gång?</p><p></p><p>Varför fimpa åldersgränsen och införa ett lämplighetstest som du aldrig kommer att klara själv?</p><p></p><p>rockner: Wallisch är en av de få skidåkare jag tycker är bra. Vill dessutom påpeka att han inte är någon wannabe-gymnast. Ditt exempel var riktigt dåligt.</p><p>Känns knappast som att det kommer att gå bra för dig på samhälls eftersom du särskriver hela tiden och trycker mellanslag innan kommatecken, samt en miljon grammatiska fel. Av mig får du iaf. IG på din uppsats.</p><p></p><p>Ni får väl utveckla sporten/hobbyn åt vilket håll ni vill, jag har tappat hoppet.</p><p></p><p>PUSS ALLA JIBBERS PÅ FRIRAYD //MVH SPRÅKPOLISEN, TECH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Technique, post: 467354, member: 57312"] Jibberishhhhhhhhhhhhh: du tror du är jävligt rolig men du failar så jävla hårt. Jag drar mig ur diskussionen nu när jag fått bekräftat att alla skidåkare är idioter förutom hogizz. Jag hänger här för att få senaste nyheterna kring cykling, samt läsa i snowboarddelen. Sen att jag snubblade över den här filmen och kommenterade vad jag tycker är en annan sak. Du verkar iaf. inte hört talas om meningsutfyllnad och kommatecken med tanke på strukturen på dina inlägg. Hängde du inte med på svensklektionerna under mellanstadiets gång? Varför fimpa åldersgränsen och införa ett lämplighetstest som du aldrig kommer att klara själv? rockner: Wallisch är en av de få skidåkare jag tycker är bra. Vill dessutom påpeka att han inte är någon wannabe-gymnast. Ditt exempel var riktigt dåligt. Känns knappast som att det kommer att gå bra för dig på samhälls eftersom du särskriver hela tiden och trycker mellanslag innan kommatecken, samt en miljon grammatiska fel. Av mig får du iaf. IG på din uppsats. Ni får väl utveckla sporten/hobbyn åt vilket håll ni vill, jag har tappat hoppet. PUSS ALLA JIBBERS PÅ FRIRAYD //MVH SPRÅKPOLISEN, TECH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
tanner hall summer training
Tillbaka
Topp