Tanner skadad..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jon_olsson

Ny medlem
Tanner skadad..
Maste tyvarr raportera att Tanner brutit bada fotlederna.
Han landade kort pa en switch 9 pa chads gap och sen var det over, han fick dock en grym swich 5a och en
sjuk swith 9 innan han krashade, tyvarr sa avslutade det sessionen och vi sprangde hoppet i bitar sa det blev
inte mycket for mig.
Han ska opereras om en vecka nar svullnaden gatt ner, han kommer att vara tillbaka pa skidor om 8-10
veckor om allt gar som det ska...

Tanner skadad..
Jag läste om det på newschoolers nyss... Tråkigt att höra.
antar att han inte kommer till invitational då - FAN!

Ryktet går att du gjorde en bio 9a över - sant?

En annan sak när det ändå är fokus: Var det meningen att göra en blindside switchup tailpress på X-games? såg lite sketchy ut (och tro mig, det ordet är sällan om inte aldrig förknippat med mr. olsson)

Tanner skadad..
konstigt. drömde i natt att tanner hall skadade sig i en krasch och blev en alkoholiserad jultomte. kan ju ha något att göra med kombinationen skidfilm + bad santa kvällen innan.

Tanner skadad..
haha skidnarkoman :P men det skulle säkert inte vara omöjligt. förutom då att han skulle bli en gräsrökande alkoholiserad jultomte.

Tanner skadad..
Molin, det är illa att han skadade sig, men då skidnarkoman skrev det där kom det upp en fin bild, på en haschtomte :)

Tanner skadad..
aj då men hur är det med lars veen då?

Tanner skadad..
Undrar om vi kommer få se detta i någon kommande skidfilm måntro... Hoppas den sjuka switch 9:an kommer med iaf....

Tanner skadad..
Aj då inte bra, då får man inte se han under invitational om han inte åker dit och tittar förstås.
Wippeh>> bara så att du vet så har Tanner slutat med gräset.

Är det någon som har en länk till en film eller bild på hur gapet såg ut så skulle ni gärna kunna skicka den länken till mig.

Tanner skadad..
Jävlar vad synd!

Jon skänk oss bilder från olycksplatsen!

Tanner skadad..
då får han väl börja brassa på igen för att lindra smärtan.. like whatever

Tanner skadad..
Jllaannttzz > "tanner har slutat med hasch"
DahIin > synd, får hoppas han blir återställd så fort som möjligt.

;-)

Tanner skadad..
trist som fan...han hade nog annars kunna göra nått galet på invitational ju..skit me

Tanner skadad..
med lite distans så kan man skratta och ha roligt åt allt, och plötsligt blev hela världen en roligare plats

tråkigt att bli skadad, men skratta bör man nog göra i alla fall

orka sluta med hasch

Tanner skadad..
Synd! Undrar också hur det är med Lars Veen. Uppföljning tack! Simon Dumont är tillbaka som vanligt eller? Å sen har vi CR bara hoppas han kommer tillbaka och inte blir som han snöbrädåkaren som inte direkt blev sig själv efter sin olycka.

Men varför skrota hoppet bara för att Tanner skadade sig? :S å andra sidan har man ju sett film från chads gap i varje jävla film om jag nu kopplar den platsen rätt.

Tanner skadad..
Har Tanner rökt hasch den nollan? i så fall fan att jag kollat på hans grymma events sopa

Senast ändrad:
Tanner skadad..
Man kanske kan kolla när det här inlägget skrevs för ett år sen... tanner är tilblaka som vanligt nu...

Tanner skadad..
va har tanner skadat sej? hur var? VA? röker tanner?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp