Team Europe JOSS

Team Europe JOSS
hahah såå sjukt galen, allt är galet, man blir typ galet åksugen av att se den här, man blir helt jävla galen, galet!!

Norges måste ju vara helt jävla stört!

btw, vad hade hh gjort med magic jackan? klippt bort ärmarna eller går dom att ta bort? cleant iaf

så jävla galet!

Team Europe JOSS
COOL_JIBBERFlTTA sa:
Pizzaaugust sa:
Dagens ungdom. Har inte ens lärt sig att man börjar en mening med stor bokstav och slutar med punkt.
Dagens vuxna, eller vuxen? nä antagligen är du inte det. Inser inte ens att hahahaahh inte är en mening eller ett ord utan är symboliskt för ett skratt. Hur stavar du ett skratt?

Senast ändrad:
Team Europe JOSS
Haha, "COOL_JIBBERFITTA", du får äta upp dina egna ord där. I ditt första inlägg börjar du med frasen "jag blir så jävla less!". Vad hände med stor bokstav där? Ha en bra dag, men tänk dig för innan du attackerar någon nästa gång.

Hej då!

Team Europe JOSS
COOL_JIBBERFlTTA sa:
jag blir så jävla less!

Vad fan äre för jävla fel på henrik harluat? En så extremt ful liten skitunge som tror att han är ngt. Jag menar vem fan skulle strula med honom frivilligt?! Och varför ska han dra händerna mot hans kön efter han har landat varje trick? Vill han kolla att hans lilla sak e kvar eller?
Han kan inte åka skidor heller. Kolla bara på slamina när han ska köra "offpist".
Jag håller fullständigt med dej! Äntligen någon som tänker i samma banor som mej.

Team Europe JOSS
sji sa:
COOL_JIBBERFlTTA sa:
jag blir så jävla less!

Vad fan äre för jävla fel på henrik harluat? En så extremt ful liten skitunge som tror att han är ngt. Jag menar vem fan skulle strula med honom frivilligt?! Och varför ska han dra händerna mot hans kön efter han har landat varje trick? Vill han kolla att hans lilla sak e kvar eller?
Han kan inte åka skidor heller. Kolla bara på slamina när han ska köra "offpist".
Jag håller fullständigt med dej! Äntligen någon som tänker i samma banor som mej.
Då blir det att ändra din signatur unge man.

Team Europe JOSS
Henrik är fortfarande ung och har börjat i 4bi9 ffs!

Jag tror inte att dom satsar på att filma någon offpist i deras filmer då deras filmteam mest består av unga ''jibbers''

Kolla på claim liksom, nästan bara offpist då alla börjar bli äldre. Därför tycker jag att ni inte ska hata på henke då han har börjat i ett filmbolag som satsar på urbans och ghetto-stilen.
När han växer upp kommer han nog att mogna lite granna, och kanske inte överdriva med kläderna som han gör.

Annars är Henke världens bästa skidåkare. PERIOD!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp