teaser till nästa års filmer..

• Trådstartare Trådstartare ME2
  • Start datum Start datum
Den från teddybear verkar bli riktigt skön...föresten, nån som vet vad låten till den heter?

War med poor boyz verkar hel grym!! Grymt bra åkare som e me!

War verkar helt sämst tycker jag. Säkert lika dålig sammanhållning som X dvs: varje del av filmen var som en egen kortfilm i sig med ingen som helst sammanhållning i soundtracket och helt olika klippning och stuk på varje segment.

Jon Olsson aka. rosa helikopter!!! hahaha

Jag har ju mojon så då måste jag väl köpa en rosa J.Lindeberg jacka så man kan bli en rosa helikopter själv, haha.

jag håller med bo här.. de flesta skidfilmer nuförtiden är alldeles för... breda, kanske fel ord, men det känns som att de ska innehålla en låt av varje genre.. och det är sällan de har något som håller ihop dem genom hela filmen. ofta är det ett klatchigt och roligt intro (yearbook, not another ski movie) för att komma igång, men efter det blir allt som vanligt. man köper filmer för 250-350 kronor styck, och man får samma klipp i flera olika filmer. Ingen tvingar mig att köpa alla, men man skulle ändå önska lite nytänkande och nån som bryter isen...

//allas vän Blom

War ser ju helt värdelös ut medans Teddybear ser dock ut att bli skitskön...
Tycker inte att pbp har någon känsla för musik och klippning...

Jimbot: Jo, jag. ;)

Annars tycker jag att Teddybear Crisis verkar bli mycket bättre än War. War kändes gammal på något sätt och jag gillade inte mellanklippen med plan som släpper bomber, det passade inte in.

Jimbot: det var inte chads, det var pyramid.

grejen med poor boyz är att grabbarna boronowski, auclair, regnier, treadway och morrison är med, vilket kommer innebära mycket puder och mycket safetygrabs = inte vad jag letar efter.

Men det är vad jag letar efter......
Bo87:
Är det inte roligt med variation i klippning och soundtrack? eller vill du ha filmen klippt likadan hela tiden och med samma artist i bakgrunden?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp