Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Nilson" data-source="post: 1226196" data-attributes="member: 10760"><p>Nackdelen med Tec och pist är ju just det faktum att den inte flexar fram och att utlösningsmekanismen är klart bristfällig.</p><p>Mitt val föll på Shift när den kom, åker på dem väldigt mycket och turar ibland och ja den har små brister men inget som jag stör mig på nämnvärt.</p><p>Finns högvis med trådar om den och det kommer vara både ris och ros.</p><p>Om du kommer köra som Reine Barkhed i offpisten då skulle jag ochså rekommendera Cast men det bygger på att du får tag i dem och sen tänker dig att du ska ha en Look bindning, inget fel i det men de tillhör ju inte de lättaste direkt.</p><p>Nu har jag inte åkt Markers Duke PT men det jag har sett hittills har inte direkt imponerat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Nilson, post: 1226196, member: 10760"] Nackdelen med Tec och pist är ju just det faktum att den inte flexar fram och att utlösningsmekanismen är klart bristfällig. Mitt val föll på Shift när den kom, åker på dem väldigt mycket och turar ibland och ja den har små brister men inget som jag stör mig på nämnvärt. Finns högvis med trådar om den och det kommer vara både ris och ros. Om du kommer köra som Reine Barkhed i offpisten då skulle jag ochså rekommendera Cast men det bygger på att du får tag i dem och sen tänker dig att du ska ha en Look bindning, inget fel i det men de tillhör ju inte de lättaste direkt. Nu har jag inte åkt Markers Duke PT men det jag har sett hittills har inte direkt imponerat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Tillbaka
Topp