Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiaslun" data-source="post: 1226225" data-attributes="member: 42549"><p>Vill du spara på pengarna tänker jag spontant Dynafit Beast 16, du hittar dem för runt tusenlappen begagnade. Lite fippliga och rätt iskänsliga men att stå på i isig januari pist det fixar dom galant, likaledes är de fullt dugliga på tur. Har du dessutom en Dynafit sko sedan tidigare så är det ju toppen. Annars dvs om pengar inte är problemet så kan jag bara instämma, Duke PT och CAST/look pivot är nog de flesta överens om att de är bombsäkert, Shift och Tecton som goda tvåor. Rena low-tec är notoriskt opålitliga när takten ökar om du inte är en skidgud med den mjukaste och mest harmoniska åkstilen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiaslun, post: 1226225, member: 42549"] Vill du spara på pengarna tänker jag spontant Dynafit Beast 16, du hittar dem för runt tusenlappen begagnade. Lite fippliga och rätt iskänsliga men att stå på i isig januari pist det fixar dom galant, likaledes är de fullt dugliga på tur. Har du dessutom en Dynafit sko sedan tidigare så är det ju toppen. Annars dvs om pengar inte är problemet så kan jag bara instämma, Duke PT och CAST/look pivot är nog de flesta överens om att de är bombsäkert, Shift och Tecton som goda tvåor. Rena low-tec är notoriskt opålitliga när takten ökar om du inte är en skidgud med den mjukaste och mest harmoniska åkstilen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Tillbaka
Topp