Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Norsyt" data-source="post: 1227803" data-attributes="member: 177351"><p>Hej, ber om ursäkt att jag inte varit inne och läst förrän nu.</p><p>Vill tacka för många svar. Låter lite som en hybridbindning är det jag ska ha. men blir lite skraj när jag läser att de ev. inte är kompatibla med pjäxan. Har ju sett vissa pjäxor helt utan frontläpp.</p><p>Mina pjäxor heter iaf dynafit TLT-5 (om än långt ifrån nyskick)</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/dynafit-tlt-5-mountain-performance.html[/URL]</p><p>Köpte de för 300, men tanken är att kunna byta ut dem om ett tag, när plånboken hämtat sig lite.</p><p>Gissar att dessa pjäxor ställer till det lite för mig?</p><p></p><p>Ser ändå ganska många som har TECH bindningar i pisten</p><p>Mvh Norsyt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Norsyt, post: 1227803, member: 177351"] Hej, ber om ursäkt att jag inte varit inne och läst förrän nu. Vill tacka för många svar. Låter lite som en hybridbindning är det jag ska ha. men blir lite skraj när jag läser att de ev. inte är kompatibla med pjäxan. Har ju sett vissa pjäxor helt utan frontläpp. Mina pjäxor heter iaf dynafit TLT-5 (om än långt ifrån nyskick) [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/dynafit-tlt-5-mountain-performance.html[/URL] Köpte de för 300, men tanken är att kunna byta ut dem om ett tag, när plånboken hämtat sig lite. Gissar att dessa pjäxor ställer till det lite för mig? Ser ändå ganska många som har TECH bindningar i pisten Mvh Norsyt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindning i pist?
Tillbaka
Topp