Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-bindningar one-quiver edition
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1085978" data-attributes="member: 83225"><p>Intressant. Jag kan tycka att vi har rätt båda två. Problemet är att tån löser ut men problemet kan alltså härröra från hälen. Om du dock tittar på Lous video så tycker jag nog att det ser ut som att han får tådelen att öppna, oavsett hur hälen skulle röra sig? Kollar man t.ex. Beast-hälen så står väl inte den heller på nån afd utan hänger precis som radical i luften? Och den har funkat bombsäkert för mig. Dock tror jag säkert att du har rätt i att en vekare fasthållning i hälen förstås möjliggör vrid i tån </p><p></p><p>På vilket sätt upplever du att Kingpin är bättre än Beast uppför? Annat än att den turar platt? Viktskillnaden är ju marginell, iaf om man kollar på Beast14....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1085978, member: 83225"] Intressant. Jag kan tycka att vi har rätt båda två. Problemet är att tån löser ut men problemet kan alltså härröra från hälen. Om du dock tittar på Lous video så tycker jag nog att det ser ut som att han får tådelen att öppna, oavsett hur hälen skulle röra sig? Kollar man t.ex. Beast-hälen så står väl inte den heller på nån afd utan hänger precis som radical i luften? Och den har funkat bombsäkert för mig. Dock tror jag säkert att du har rätt i att en vekare fasthållning i hälen förstås möjliggör vrid i tån På vilket sätt upplever du att Kingpin är bättre än Beast uppför? Annat än att den turar platt? Viktskillnaden är ju marginell, iaf om man kollar på Beast14.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-bindningar one-quiver edition
Tillbaka
Topp