Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-bindningar one-quiver edition
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arraksboll" data-source="post: 1086099" data-attributes="member: 35546"><p>En aspekt på det där med känslan av överdriven feedback från tech-bindningar: jag har upplevt att pjäxan gör rätt stor skillnad också. Med rando-pjuck tyckte jag att det var för mycket direktkontakt med G3 Ion monterad på Atomic Automatic 102. Men med K2 Pinnacle 110, som ju är mer av en alpinpjäxa med halvdant gå-läge, har jag inte upplevt det som ett problem. </p><p></p><p>Jag är för övrigt hyfsat nöjd med G3 Ion. Har haft problem med isbildning, och vid ett par tillfällen har skistoppern lossnat från gå-läget. Bindningen ska vara vidareutvecklad så kanske har detta problem försvunnit. Om jag köper nytt så kommer jag dock att gå på Fritschi Tecton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arraksboll, post: 1086099, member: 35546"] En aspekt på det där med känslan av överdriven feedback från tech-bindningar: jag har upplevt att pjäxan gör rätt stor skillnad också. Med rando-pjuck tyckte jag att det var för mycket direktkontakt med G3 Ion monterad på Atomic Automatic 102. Men med K2 Pinnacle 110, som ju är mer av en alpinpjäxa med halvdant gå-läge, har jag inte upplevt det som ett problem. Jag är för övrigt hyfsat nöjd med G3 Ion. Har haft problem med isbildning, och vid ett par tillfällen har skistoppern lossnat från gå-läget. Bindningen ska vara vidareutvecklad så kanske har detta problem försvunnit. Om jag köper nytt så kommer jag dock att gå på Fritschi Tecton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-bindningar one-quiver edition
Tillbaka
Topp