Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Techbindningar eller friåkningshybrider?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FritzSafstrom" data-source="post: 1083295" data-attributes="member: 159646"><p>Tja, ska ner till Chamonix nästa säsong och har redan nu börjat kika på diverse prylar som jag kan tänkas behöva. Har fastnat lite på det här med bindningar. Jag skulle klassa mig själv som en duktig åkare och åker mest pist. I Chamonix hade jag tänkt rikta in mig på offpist, något jag inte åkt så mycket tidigare (mest skogsåkning och någon mindre liftnära offpist, inget turande). Vet dock inte hur det ser ut nere i Cham och undrar om jag ska satsa på ett par techbindningar (dynafit beast 16 i sådanafall) för längre turande eller om ett par friåkningshybrider skulle vara bättre då de vad jag förstått har bättre åkegenskaper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FritzSafstrom, post: 1083295, member: 159646"] Tja, ska ner till Chamonix nästa säsong och har redan nu börjat kika på diverse prylar som jag kan tänkas behöva. Har fastnat lite på det här med bindningar. Jag skulle klassa mig själv som en duktig åkare och åker mest pist. I Chamonix hade jag tänkt rikta in mig på offpist, något jag inte åkt så mycket tidigare (mest skogsåkning och någon mindre liftnära offpist, inget turande). Vet dock inte hur det ser ut nere i Cham och undrar om jag ska satsa på ett par techbindningar (dynafit beast 16 i sådanafall) för längre turande eller om ett par friåkningshybrider skulle vara bättre då de vad jag förstått har bättre åkegenskaper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Techbindningar eller friåkningshybrider?
Tillbaka
Topp