Technine

Lundvall

Ny medlem
Technine
Tjaa!

Hur är technine classic i Parken/pisten, åker mest park men även lite pist ibland.? Har nämligen hittat ett paket med den, med Technine combo bindningar , Jag kollar väldigt mycket på detta paket pga priset runt 3000 kr, Är de nått vidare? skulle oxå vilja fråga hur nitro team target med raiden bolt eller custom bindningarna i parken!

/ Lundvall
 
Senast ändrad:
Technine
technine? techno? :o tech n9ne e iallafall ett grymt band. jaha de va en snowboard... :P tog ett tag å lista ut. trodde de var nån liten nöt på 12 jordvarv runt solen.

så de blev jag som var en liten nöt :(
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp