Telemarksåkare spöar alpinåkare i FWTQ!

RichardL

Ny medlem
Joonas Kaaruma visar att telemark åkare kan åka bättre än Alpinåkare!

Med en 3:dje plats i Flaine,7:nde plats i Engadin och nu i helgen en 2:dra plats i Monter Rosa så har han än en gång visat att man kan köra lika hårt eller hårdare än alpinåkarna. Skall bli kul att se ranking efter helgen på Freeride World Tour!!

http://www.freerideworldtour.com/en/rankings/index.php?section=fwq&profil=menSki

Eder Richard

Senast ändrad:
Efter att i allsköns ro, på en pissoar i Revelstoke, höjt blicken längs väggen och mötts av ett klistermärke som löd "No one cares that you tele. No one!", har jag slutat debattera telemarkens förträfflighet...

clubjugglers sa:
Efter att i allsköns ro, på en pissoar i Revelstoke, höjt blicken längs väggen och mötts av ett klistermärke som löd "No one cares that you tele. No one!", har jag slutat debattera telemarkens förträfflighet...
Hehe..underbart!

FWT sida är uppdaterad nu. Joonas rankad 5 i kvalet just nu!!!! Sjukt bra!! För en massa kända namn..

Eder Richard

Sjuk nice!

Varför telemrk ska vara dissat på detta forum fattar inte jag, alla som har roligt i en backe och kör hårt borde hyllas och inte dissas. Detta är en peak till clubjugglers och "No one cares about you. No one!"

Tillbaka
Topp