Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
telemarksskidor till lätt tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nettan" data-source="post: 131035" data-attributes="member: 55024"><p>Mer fakta! Jag har åkt lite olika modeller men inte tänkt på att skriva ned vilka! i Fjol åkte jag på ett par ganska feta black diamond när jag var i riksgränsen,, funkade jättebra offpist men man fick jobba ganska hårt i pist för att kanta skidorna. även åkt på nån Scottskida som var hyfsat bra både i och utanför pisten.</p><p>Tänkte mest att man kunde få nåt tips från nånsom har ungefär samma kroppsbyggnad som en annan,,</p><p>Funderar på bla Rossignols B2, Scott aztec,dynastar 8000 el liknande, funderar bara på om jag är för lätt för dessa modeller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nettan, post: 131035, member: 55024"] Mer fakta! Jag har åkt lite olika modeller men inte tänkt på att skriva ned vilka! i Fjol åkte jag på ett par ganska feta black diamond när jag var i riksgränsen,, funkade jättebra offpist men man fick jobba ganska hårt i pist för att kanta skidorna. även åkt på nån Scottskida som var hyfsat bra både i och utanför pisten. Tänkte mest att man kunde få nåt tips från nånsom har ungefär samma kroppsbyggnad som en annan,, Funderar på bla Rossignols B2, Scott aztec,dynastar 8000 el liknande, funderar bara på om jag är för lätt för dessa modeller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
telemarksskidor till lätt tjej?
Tillbaka
Topp