Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
telemarksskidor till lätt tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TeleMartin" data-source="post: 131038" data-attributes="member: 30189"><p>Skulle vilja säga Atomic R:ex, <a href="http://www.freeride.nu/review/view.php?id=1774" target="_blank">http://www.freeride.nu/review/view.php?id=1774</a> ,men eftersom den inte finns längre så kan jag rekomendera ett par begagnade! Lagom breda, vridstyva fast med bra flex och svänger lagom med gott kantbett! Har själv haft ett par i längden 184. </p><p>Förövrigt så kör jag nu på ett par Völkl Exlosive, som i mitt tycke är den absolut bästa skida som hittills byggts...</p><p></p><p>Ha de bäst!</p><p>/Mr. M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TeleMartin, post: 131038, member: 30189"] Skulle vilja säga Atomic R:ex, [URL]http://www.freeride.nu/review/view.php?id=1774[/URL] ,men eftersom den inte finns längre så kan jag rekomendera ett par begagnade! Lagom breda, vridstyva fast med bra flex och svänger lagom med gott kantbett! Har själv haft ett par i längden 184. Förövrigt så kör jag nu på ett par Völkl Exlosive, som i mitt tycke är den absolut bästa skida som hittills byggts... Ha de bäst! /Mr. M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
telemarksskidor till lätt tjej?
Tillbaka
Topp