Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
moget å flasha med vita blixtenWaster sa:vita blixten med säkerhets dämpare!
Man blir som man umgås! eller hur?analkrut sa:moget å flasha med vita blixtenWaster sa:vita blixten med säkerhets dämpare!
grow up.... lol
Finns det inga hål i pjäxorna så skulle jag nog inte köpa Voile's 3-pin hardwire, kanske skulle funka men det finns så pass många bindnigar på marknaden som jag personligen(utan att testat alla) skulle ranka likvärdiga eller högre än Voilen.MrMcGayver sa:Hupp!
Ska försöka hitta en lämplig bindning att montera på ett par Armada ANT's.
Har klurat på Voile's 3-pin hardwire men funderar på om den kommer trasa
sönder sulan på pjäxorna. Särskilt eftersom XR inte har några hål. Är det någon
som testat och vet? Annars funderar jag på Hammerheaden som i år kommer i
den mycket mera åkbara färgen svart. Tills ovanstående är löst ska jag i alla fall
fortsätta roa mig med ett par völkl explosiv som jag finner svårslagna oavsett före...
Tyvvär så har jag aldrig åkt på Powern förut, dock har jag testat All mountain varianten. Tyckte den funkade helt ok, dock åkte jag bara på den i några åk så jag kan inte ge ett bra omdömme. Polaren som har dom tycker att de funkar riktigt bra, blir en lite annorlunda känsla enligt honom motståndet kommer senare i böjen lite svårt att förklara.... Han är nöjd iaf, utlösningsfunktionen funkar tydligen också bra. Power ska ju bli 30% mer aktiv iochmed den nya powerpin-systemet så det blir spännande och köra med en mer aktiv bindning (http://www.telemarking.de/binding-power.htm). Förhoppningsvis så blir det att åka i början på november och då kan jag ge ett bättre utlåtande och jämföra med G3 Targa som jag åkt mest på innan.McGayver sa:Har du Oskar testat 7tm Power förut och vad tyckte du i sådana fall/kan du jämföra den med någon annan bindning?
.
Vars har du läst det? Enligt Telemarktips.com's test så är ju inte vanliga hardwiren någon av de mest aktiva bindningarna så jag har svårt att se hur 3pin varianten skulle vara mycket mer aktiv, kan ju ha fel dock. källa: http://www.telemarktips.com/BindBench.htmlguggla sa:Voile 3-pin hardwire är, enligt Josh Madsen, en av de aktivaste bindningarna på marknaden, vilket är bra om man vill ha en aktiv bindning. Utöver det tror jag inte att den är så mycket bättre än nån annan kabelbindning.
Mojo 90:n har u fått bra omdömmen som alpin skida så den borde ju fungera utmärkt som telis. Har aldrig riktigt förstått resonemanget att telisskidor ska vara mjuka därför har jag alltid kört på alpinskidor.monoski_kicks_ass sa:har hört att det funkar rätt bra o skruva på en telis-bindning head mojo 90... någon som har någon erfarenhet av det? funkar skidan även som telis-skida?
hehe jag ocksåLengquist sa:Rossi B4 + R8 bindning + Scarpa T1
Tycker att det låter som ett utmärkt val själv kör man på nästan samma grejer. rätt grön jag med och det funkar hur grymt som helst.dennaestsistemohikanen sa:Här kommer ytterligare en som står i begrepp att kasta sig ut i telemarksdjungeln... Har åkt ett par dagar (förra vintern) och fastnade direkt efter att ha åkt bräda i 12 år. Har seriösa funderingar på att skaffa mig egen utrustning till i vinter och undrar om någon mer kunnig skulle kunna fälla ett utlåtande om följande förslag: Dynastar legend 4800+G3 Targa alt. Cobra R8+Scarpa T2... Är det ett vettigt "startpaket" för en som vill utvecklas men ändå kunna ha bra grejer när man börjar bli duktig? Kan få paketet för 5700 hos NAturkompaniet, såvida de inte har tryckt fel i sin katalog, vilket skulle bli billigare än Sportconrad. Någon som har något att säga? Tacksam för tips