Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Telisåkare som sladdar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vildand" data-source="post: 504940" data-attributes="member: 90576"><p>Vad tusan håller ni på med??? Alla får väl åka som dom vill! Jag har åkt utförs i 30 år och dom 10 senaste åren mest telemark! jag väljer varje dag vilka skidor jag ska ta och det blir för det mesta telisarna för det ger MIG en härligare känsla men jag rackar inte ner på dom som går på tur, åker slalom/bräda/blades eller skärmflygare låt alla göra det som dom vill. Dessutom kan inte alla vara experter oavsett vilka skidor som sitter på fötterna. Jag hade lika kul när jag tog dom första kanckiga telemarksvängarna som jag har idag med telemarkskidorna och jag inbillar mig att jag tar mig ner för backarna bättre än de flesta slalomåkare. Men visst det är jobbigare att åka med lös häl än med fast, men om allt ska vara lätt och energibesparande tycker jag att alla som klagar kan sitta hemma i soffan inne i värmen och äta godis!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vildand, post: 504940, member: 90576"] Vad tusan håller ni på med??? Alla får väl åka som dom vill! Jag har åkt utförs i 30 år och dom 10 senaste åren mest telemark! jag väljer varje dag vilka skidor jag ska ta och det blir för det mesta telisarna för det ger MIG en härligare känsla men jag rackar inte ner på dom som går på tur, åker slalom/bräda/blades eller skärmflygare låt alla göra det som dom vill. Dessutom kan inte alla vara experter oavsett vilka skidor som sitter på fötterna. Jag hade lika kul när jag tog dom första kanckiga telemarksvängarna som jag har idag med telemarkskidorna och jag inbillar mig att jag tar mig ner för backarna bättre än de flesta slalomåkare. Men visst det är jobbigare att åka med lös häl än med fast, men om allt ska vara lätt och energibesparande tycker jag att alla som klagar kan sitta hemma i soffan inne i värmen och äta godis! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Telisåkare som sladdar.
Tillbaka
Topp