I byn var det -14 ungefär en vecka i Februari, på berget blev det -40 om man räknar in vindchillen... samma tidpunkt
Normal-tempraturerna ligger runt nollan i byn större delen av vintern och en sissådär -5 till -15 på berget. Behagligt som fan faktiskt.
Johann