Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
teneighty gun
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erikolja" data-source="post: 144512" data-attributes="member: 53673"><p>tjena! efter långt letande efter skidor så har jag nyss inföskaffat mig ett par Salomon teneigty gun.</p><p>Nu undrar jag såklart vad det e för en skida och om någon har åkt på den. Den skidan jag har letat efter var en offpist skida som också funkar ok i pisten med twintip. De kostade 3000kr med en Salomon 912 bindning. kommentera gärna mitt inköp.</p><p></p><p>///erik</p><p></p><p>Ps. Jag väger 65kg och e 175cm lång</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erikolja, post: 144512, member: 53673"] tjena! efter långt letande efter skidor så har jag nyss inföskaffat mig ett par Salomon teneigty gun. Nu undrar jag såklart vad det e för en skida och om någon har åkt på den. Den skidan jag har letat efter var en offpist skida som också funkar ok i pisten med twintip. De kostade 3000kr med en Salomon 912 bindning. kommentera gärna mitt inköp. ///erik Ps. Jag väger 65kg och e 175cm lång [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
teneighty gun
Tillbaka
Topp