hyllengren Aktiv medlem 2010-03-30 Terje är Kung #2 det är nog för patetiskt med folk som tycker att skidåkare är dumma i huvet och vice versa. och den här rullen drar definitivt åt det hållet. lätt lite för ocoolt
det är nog för patetiskt med folk som tycker att skidåkare är dumma i huvet och vice versa. och den här rullen drar definitivt åt det hållet. lätt lite för ocoolt