Terjes first decent LUTNING?

Vannish

Medlem
Terjes first decent LUTNING?
Jag sökte men hittade inget. Kan vara så att jag är kass!

Hur brant är det ungefär där han åker? Kanske inte finns nån 100% enhet på detta, men nån som har en aning ungefär?

Och finns det motsvarande i skidor där det är riktigt riktigt brant (eller att det finns det fattar jag, men några bra tips på det?)
 
Terjes first decent LUTNING?
Problemet är att de flesta klippen som ligger ute är hoptryckta från orginalet som är i wide, så det är inte fullt så brant som det ser ut. Men om jag minns rätt så var det den toppen som de andra som var med i First descent inte ville åka. Men det är brant så det räcker, men inget rekord mig veterligen.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp