Testat k2 silencern?

Testat k2 silencern?
hej, jag har k2 silencer och jag tycker dom är helt klart värt priset, fast jag tycker att de slits ganska lätt på ovansidan.

hoppas du fick hyffsat bra svar

Senast ändrad:
Testat k2 silencern?
jag ahr k2 silencer. tycker dom funkar riktigt bra i pisten:)
jag ahr fått typ två tre små märken på ena skidan men inget man tänker på=)
tycker dom e hellt klart värda sit pris:)
Mvh

Testat k2 silencern?
Att skidor slits på ovansidan är rätt vanligt. Ovansidan på dom lite äldre troublemakers'n slits också lätt, dock gör inte detta alls dom till dåliga skidor..

Testat k2 silencern?
i princip alla skidor slits på översidan. ingenting man kan göra åt. det är bara att älska sina skidor ändå och ha kul på dom istället för att bara oroa sig för hur dom ser ut på översidan.
//faceplant

Testat k2 silencern?
Nej dom är inte bra i pisten, för mjuka och för tråkiga för att åka vettig pist med dom, ska du åka pist så ska du ha ett par bra pistskidor

testa rossignol zenitharna 7 heller 9

Testat k2 silencern?
Jag har ett par K2 silencer.
Jag tycker att dom funkar bra att åka pist med, mina börjar inte fladdra och sånt i höga farter. Dom funkar också bra att svänga och sånt med i pist i höga farter, tycker dom funkar bra i pist.

Sen bryr jag mig faktist inte om skidorna slits på ovansidan för skidorna ska ju användas och då kan man inte tänka hela tiden på att dom ska se bra ut på ovansidan.
Alla skidor slits på ovansidan.

Jag tycker att dom är helt klart prisvärda. Fast för mig blir det och byta till Look bindning
till nästa år, då det satt ett par marker M11.0 bindningar orginalt.

Jag har inte hunnit hoppa eller sånt så mycket med dom än men det jag har gjort så känns dom väldigt stabila där också.

Mvh Jocke

Testat k2 silencern?
ja dom är jävligt skön tycker ja... men ja fick såklart me marker som bildning dom suger warning: KÖP INTE MARKER 11 FÖR DOM GÅR SÖNDER LÄTT SOM FAN!!

ps: ja dom slits lite lätt ovanpå:( men dom glider bra:)

Testat k2 silencern?
Jag har ett par, jag tkr inte att de slits så mkt På ovansidan, tkr mer att de slits ovanligt lätt på undersidan, men jag kan väl ha åkt på fel ställen också. Annars tkr jag att de e skitbra, lite väl tunga bara :)

// Mimmi

Tillbaka
Topp