Testofilms nya film Daytrader ute nu!

AndersNises

Ny medlem
Efter en oförglömlig premiärkväll på Wishclub i Göteborg förra helgen släpps "Daytrader" för fri nedladdning på www.testofilms.com.

Producenten Kristoffer Davidsson har slitit hårt med datastrul och allmän uppförbacke senaste veckan, men nu är äntligen filmen online! Konceptet "Why pay when you can get it for free" lever kvar och i år erbjuds 31 minuters åkglädje med åkare som Andreas Gidlund, Gustav Eén, Mattias Nyberg, Jakob Edman, Anders Nises, Daniel Blomquist, Rasmus Eén, Nicklas Thirus, Jonte Nilsson och Christian Brink.

Säsongen 06/07 kommer inte bli ihågkommen som någon vargavinter med ett överflöd av snö, men trots detta släpper nu Testofilms sin klart största produktion hittills. Kristoffer Davidsson heter mannen som filmar, klipper och producerar Testofilms filmer, 3d- animationerna är gjorda av Ragnar Hammarqvist och webmaster för testofilms.com är Jesper Löfgren.

Killarna har varit på shoots tillsammans runtom i Sverige under våren och då besökte man Ramundberget, Åre och Kungsberget, förutom dessa organiserade shoots så innehåller Daytrader material från Stryn, Chamonix, Falun, Hedemora, Sälen och Island.

Såhär säger killarna själv om årets produktion:
"Vårt mål med våra produktioner är att förmedla den åkglädje och kärlek som vi har för snowboard, man ska bli glad av att titta på snowboardfilm. Vi har haft en otroligt rolig och produktiv säsong ihop, trots den snöfattiga vintern, och vi är stolta över att äntligen få visa Daytrader för världen!"

Daytrader släpps i ett mp4-format, filmen ses därför bäst med VLC mediaplayer eller Quicktime Pro. Så surfa in på www.testofilms.com och njut av en kärleksförklaring till snowboard där soundtracket innefattar sköna toner från: The Crashlanders, Prop Dylan, Montezumas, C-Hall, Elmer, Public Service och J-Son.

Senast ändrad:
ska bli kul å se Nicklas Thirus, va länge sen man såg något med han..

Nu blev jag såå förbannad på dem som gjorde denna film.
Inte nog med att det är förj*vligt väder här i GBG, så ser man denna film och börjar gråta över snöbristen.

Ne, men seriöst. En riktigt bra film som får en att längta till fjällen.

Tack så grymt mycket killar för att ni har stärkt min livsglädje!

//Olif

Såg den för nån dag sen. Fästen jag åker skidor så tyckte jag den var bra med rolig och mysig. Ingen film där det bara blev samma saker hela tiden det uppskattas!
Bra jobbat!

Vad heter låten som är i Anders nises del samt låten i jakob edmans del?
Raplåtarna.

Edit: Glömde kolla eftertexterna efter dom.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp