tha Verbier

Elin871

Ny medlem
tha Verbier
Har nu äntligen bestämt mig för att dra ner till Verbier. Finns så många ställen att välja mellan men tror det är ett bra val. Några mer som ska ner men som inte har något boende som skulle vilja dela på det? Det är jag och en killkompis än så länge. Försöker hitta men det är svårt. Kanske någon som redan har ett boende på g men inte har fullt hus? och andra som ska till Verbier, då ses vi kanske i vinter :)

tha Verbier
Hej,

Om du söker barnvaktsjobb under perioden mars/april så hör av dig till mig.

magnusjahnke@hotmail.com
0733577423

Senast ändrad:
tha Verbier
Hej!
Jag tänker vara i Verbier i januari och februari och har ingenstans att bo. Så jag delar gärna boende! Du kanske redan har hittat nåt? I så fall blir jag superglad om det finns en säng över till mig i jan-feb!

Emelie

tha Verbier
Vi är 6 eller 7 så det hade nog blivit lite trångt :P men om jag hör någon annan som har det när jag kommer ner kommer jag höra av mig :) varför ska du bara vara där jan-feb?

tha Verbier
Okej. Ja det vore jättesnällt, är mycket tacksam om du gör det! När åker du ner? Jag ska gå en designutbildning i Florens som börjar i mars, så då tänkte jag hinna åka lite skidor innan dess! Hur fick du/ni tag i ert boende då?

tha Verbier
JAg åker ner den 3 december. Jaha fasen vad nice! Ja det har du så rätt i så :) Jag skrev att jag sökte boende här på freeride och sen var den en som hörde av sig till mig om att de hade plats över. Så det är bara till att skriva på allas trådar.

Tillbaka
Topp