Thailand + skidutrustning ?

sunk4n

Ny medlem
Tjena

Befinner mig just nu i Thailand och ska väl åka en sväng till Bangkok inom ett par dagar. Tänkte att det kanske finns skidutrustning i Bangkok. Det jag är ute efter är jacka + googles. Någon som vet något om detta ? Rekommendera affär ifall att ni vet något :)

Mvh Daniel

Var i Bangkok för några månader sedan och som sagt, skidåkning är inte något thailändarna ägnar sig åt direkt..

det går att hitta äkta tex. oakley glajjor, dock så blir det dyrare där än hemma då. med tanke på att det är längre mellan thai-usa 'n sve-usa.. :)

går ju hitta de mesta i thai men ja har då inte hittat skidor/snb nånstans under mina 11 år som ja vart över o tjingsat på pappa.. ända stället ja skulle kunna tänka mej de KANSKE skulle kunna finnas på isf e väl på nåt av de stora köpcentren som central world, MBK, pantip plaza, the emporium, amariin plaza eller siam. men ja har aldrig sett några där.. fast skulle ni hitta nåt ställe så hade de vart kul o få höra om de =P
men som en annan skrev, isf är nog allt sånt dyrare där än här, dels pga leveransavstånd o dels för att de lär inte säljas så speciellt mkt

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp