the battel?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

erkas

Ny medlem
the battel?
är det någon som vet vart man kan köpa billjeter till the battel i falun? har sökt lite här och där... men hittar f@n inget!

the battel?
Har tyvärr inget svar, mer ett tips. Sök på the battle istället för the battel.

the battel?
köpa billjet? tror du att du kan köpa platsbilljet eller??? billjeterna har väl inte kommit ut än och det brukar inte vara problem att komma in! billjet ska man köpa på plats om du inte vill paya mer pengar då! men som det ser ut nu så kan du skita i att köpa billjet till the battle i falun för det är noll med snö!! och i hoppbacken där dom tar fart är det snö i kanske 1/3 så vi får väl se hur det blir!

the battel?

Jo Svirre, allt e lugnt.
På lunet arenan tar dom in 10.000 åskådare, å så stort är tyvärr inte snb så vi fyller upp den,
biljetter köper du av den trevliga kullan när du går in, tidigare om åren har det kostat ca 80 kr, men du får då tillträde till svenska skidspelen (bra tips är att fråga en skipåkare utanför om dom är på väg hem, eftersom det är samma biljett. Planka på det battel är numer omöjligt.

OM VI HAR SNÖ? skojjar du, bara för att det har varit en skitvintre betyder det , ja , ingenting.
Det ser riktigt lovande ut i år o det kommer bli en helt sjuk tävling..

Vi har fett med snö, o nu ska jag dra på mig kläder o upp o bygga scen,
så om den rasa på lördag är det mitt fel..
Men det ´är lungt, syns till helgen..

VIVA LA BATTEL!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp