det gillar vi! cham e bra grejor det =)Utter sa:Rätt intressant dokumentär, ingen skidfilm överhuvudtaget. Redig Cham-reklamfilm.
Hade gärna sett den igen. Hörde inte så mycket av vad de sa på Fugazi...jet sa:Ser verkligen fram emot att se den i lugn och ro i helgen. Har Bluraykopian i tryckt förvar någonstans i bilen... Ska bara hitta den.
Det var därför vi körde på en bio i Sverige...PNyberg sa:Hade gärna sett den igen. Hörde inte så mycket av vad de sa på Fugazi...jet sa:Ser verkligen fram emot att se den i lugn och ro i helgen. Har Bluraykopian i tryckt förvar någonstans i bilen... Ska bara hitta den.
Riktigt kul! Träffade massa folk som jag inte sett på ett bra tag. Sen var ju filmen bra..men kort. Va rätt sliten efter att ha kört bil i 7 timmar och sedan stressat omkring i Oslo så det blev en relativt tidig kväll för mig.jet sa:Det var därför vi körde på en bio i Sverige...PNyberg sa:Hade gärna sett den igen. Hörde inte så mycket av vad de sa på Fugazi...jet sa:Ser verkligen fram emot att se den i lugn och ro i helgen. Har Bluraykopian i tryckt förvar någonstans i bilen... Ska bara hitta den.
Skickar över en dvd till dig om jag får några över sen.
Hade du skoj på Retallack filmen förresten?
hahaha håller med. Som sagt det är mer av en dokumentär och det sa seth och regissören var meningen så de har ju lyckats på det sättet. Jag tyckte den var intressant och emellanåt vart det riktigt bra skidåkning! Den var annorlunda jämfört med de andra skidfilmerna och det gillade jag!Utter sa:Rätt intressant dokumentär, ingen skidfilm överhuvudtaget. Redig Cham-reklamfilm.
Citat från regissören CP "Det bästa med filmen är att det nästan inte är någon skidåkning i den"...Olsson92 sa:hahaha håller med. Som sagt det är mer av en dokumentär och det sa seth och regissören var meningen så de har ju lyckats på det sättet. Jag tyckte den var intressant och emellanåt vart det riktigt bra skidåkning! Den var annorlunda jämfört med de andra skidfilmerna och det gillade jag!Utter sa:Rätt intressant dokumentär, ingen skidfilm överhuvudtaget. Redig Cham-reklamfilm.