"The Swedish Nomad" Henrik Harlaut intervju

riktigt bra, lång och rolig artikel, kul att henke försöker föra in lite snowboardtänk i skidåkningen! kommer nog bli asbra, ser frame mot hans delar i filmerna han pratar om! lär bli galet

Kul att se svenskar utvecklas! Grymt! Men 1620? Börjar det inte likna konståkning då? Man börjar bli gammal.

Jag är fortfarande orolig, hur går det med hans rap-karriär?

edit;

Mycket att läsa? Njeaaaje? Mycket att röka?

Men artikeln kunde innehållit vad som i folkmun kallas "thumbnails" istället för stora bilder. Hade blivit mer begripligt för ett trött sinne och en gammal själ då.

Senast ändrad:
Tjaa allting är relativt antar jag. Och självklart menade jag identiskt med konståkning. Jag trodde han hade skridskor på sej.

Men måste jag välja. Så i min värld är det där mer likt konståkning än t.ex. länken under.
Eller;

Men vill inte förringa hans insats! Det han gör är absolut inte lätt. Och tycker inte vi ska kladda ner tråden med det vanliga tjaffset om jibbers vs. nått annat.

Senast ändrad:
Intervjuen från Henkes sida är ju faktiskt riktigt bra. Sjukt rolig att läsa. Dock tycker jag att han som gör intervjuen gör ganska många misstag på flera ställen och får det att låta väldigt "fjantigt" i mina ögon i varje fall. Men det är ju ett ytterst personlig uppfattning av texten. Kul som fan att han börjar få den uppmärksamhet han förtjänar! Även om det är en bra bit kvar.

Jibberisch sa:
Tjaa allting är relativt antar jag. Och självklart menade jag identiskt med konståkning. Jag trodde han hade skridskor på sej.

Men måste jag välja. Så i min värld är det där mer likt konståkning än t.ex. länken under.
Eller;

Men vill inte förringa hans insats! Det han gör är absolut inte lätt. Och tycker inte vi ska kladda ner tråden med det vanliga tjaffset om jibbers vs. nått annat.
okej och vad har det med saken att göra?

riktigt intressant intervju btw!

riktigt skön snubbe, en av de bästa skiiers out there och inte en av de där som hatar på boarders, big up !

Tillbaka
Topp