thompson dork wheelie try to fly- bmx trick, svårt att slå :)

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
T

thompson

Guest
för att göra en thompson dork wheelie try to fly behöver du....
en bmx
en lång aramad tröja(helst med luva)
en hjälm
klantighet..

Börja med att sätta tröjan över styret så att luvan ligger lite i hjulet typ. Ta lite fart o gör en dorkwheelie, när man kommer ner igen tar det stopp o man flyger :).

Ja råkade göra så igår. Skulle åka 100 meter, ja hade tagit av mig tröjan för att det var varmt, så ja lägger den på styret, gör en dorkwhellie, när ja kommer ner tar det stopp o ja flyger o slår i hakan först :), lite roligt när man tänker på det. slå det om ni kan..

testa denna, cykla på en tävlingscykel (lättviktare bockstyre) med en blöt handduk virad runt styret.
Önskar att jag kunde beskriva min luftfärd men jag minns inget från den dagen, första minnet är uppvaknandet på sjukhuset med en skinflådd högerhalva av ansiktet!

Tror ni att jag lärt mig något av detta? cyklar jag med hjälm? har påven klackskor?!

självklart inte!

seinfeld sa något jävligt roligt om oss människor och hjälmens underbara funktion, orkar dock inte citera utan lämnar det här...

Hmm. jag hoppade över en 9 meters platå med mtb:n :)
jag ramlade jävligt hårt. fick skador i ansiktet, på axlarna, på armarna, och ryggen. jag klarade mig utan hjärnblödningar och skallskador :) vilket var konsigt eftersom ja ramlade på huvvet först :S fick "bara" kraftig hjärnskakning.

jag hade tyvärr ingen full face hjälm, utan en vanlig dirt :( menmen, så ere ibland! man måste ju sätta sina gränser nångång också ;) hejdå

cykel skadorna härjar just nu i Linköpin :P, eller var det där du ramla dunder?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp