Tidningen Åka skidor...?

HildaHilda

Ny medlem
Tidningen Åka skidor...?
Tja! Har tängt att börga prenumenera på Åka skidor. va inne på deras sida men det stog inte vad den kostade och hur ofta den kommer ut så jag blir tacksam om någon vet det!!!

Hare gött
/M

Tidningen Åka skidor...?
Läste någonstans att det kostar 243 kr för 7 nr. Kommer ca 1 gång i månaden men har uppehåll över sommaren.. ..

Tidningen Åka skidor...?
Då går du lämpligen till valfri tidningshandel (förslagsvis den närmast dig för att undvika onödiga resor eller att du går vilse) och tar ned tidningen från hyllan, gå fram till disken och säger "Den här vill jag ha", slanta upp den peningasumma som står på tidningen, valfritt med drix till den vackra (förhoppningsvis) tjejen bakom disken eller till rödakorsetbössa eller dyligt som säkert finns i butiken.

Sen är det bara att gå hem och läsa din nyinköpta tidning och begrunda om det är värt att prenumerera på den.

Tidningen Åka skidor...?
Nordgren, har du testat det själv lr? Jag har funtat på att köpa en tidning, men vet inte om det är säkert, finns det risk att man blir blåst/lurad? ;-)
Mstarken, hur kan du ha varit inne på deras sida utan att se alla banners med erbjudande om prenumerationer... Annars kan man väl klicka där det står "Prenumerera" eller liknande...

Tidningen Åka skidor...?
Carled: Hehe ja precis, det är ju trotts allt ganska svårt det där med att komma över en tidning. ;) *Vilka problem en del har* :P

Tidningen Åka skidor...?
Ja sommliga kanske har det som te x Nordgren! Men tack in alla fall ! Har varti i många afärer men inte sätt tidningen. Kanske kollade lite slarvigt på hem sidan. När jag gick in på att prenumenera så stog det ingen ting om priser.

Tidningen Åka skidor...?
Men hur svårt kan det vara Mstarken? Som sagt så står det klart och tydligt på hemsidan ang prenumeration.
Sen bör det väll ändå finnas en tidningshandel i din stad? Åtminstone en tobakshandel och där finns garanterat Åka skidor. Det är inte ens ovanligt att de finns i en lite större matvaruaffär så problemet att inte hitta den bör ju rimligtvis vara svårt, såvida man inte bor i en väldigt liten by utan någon affär större än ett närköp.

Och i Kumla finns den _garanterat_.

Tidningen Åka skidor...?
Haha, det här var mig en underhållande tråd.
Hur man klarar av att posta ett inlägg i ett forum på Internet men inte vet hur man får tag på ett lösnummer av en tidning är för mig en gåta :)

Ett annat hett tips är det lokala biblioteket, bor du inte i en kåta på kalfjället så är risken stor att dom har Åka Skidor och gratis är som alla vet gott.

// Finnudin

Tidningen Åka skidor...?
Jo det är sant!!! Men jag har varit över allt och kollat men inte hittat tidningen. Är det så mycket att bråka om ....? Och jag viste redan innan jag skrev det hära att man får 7 st för 294kr men jag vill veta vad ETT nr kostear!

Hade gött!

Tidningen Åka skidor...?
Åka Skidor nr 1/2005 - Innehållande bl.a. retrospecial och heliskiing i Åre inbringade ett pris på:
Sverige: 49 SEK
Norge: 49 NOK
Finland: 6:90 EUR (62,60 SEK!)
Danmark: 44 DKR

// Finnudin

Tidningen Åka skidor...?
Känns som om jag ska lägga ner det här nu. Bara för man frågade så inne bär det inte att man är helt väck.

Tack för alla svar!!!
Hare gött!!!!

Tidningen Åka skidor...?
Haha skön tråd. Tack Mstarken för att du bjuder på ett skratt (=

för övrigt stavas "börja" stavas med j och du är dum!

Tidningen Åka skidor...?
Hoho! Det va nog den värsta felstavningen jag sett på länge =) "prenomenera" hehe pröva "prenumerera" istället =) då får man fler tidningar hahahohohihi

.

Tidningen Åka skidor...?
Inte för att vara elak men det verkar inte för inte som det brukar kallas "Kumlaräkning" när man räknar fel.

Tidningen Åka skidor...?
Förlåt att man frågar det är ju till för det! Och alla kanske inte kan stava lika bra som allandra men spelaroll...???

Hare gött!!

Tillbaka
Topp