Till er som søkt arbete genom mig! Badgastein07-08

Hej till alla er som søkt jobb genom mig! Alla info jag fått har jag som lovar sænt vidare till næsta man i tur dvs. min chef! Så med andra ord ligger det inte længre på mitt bord! Hade gærna medelat alla er personligen hurvida ni fick jobb eller inte men eftersom jag inte ens bestitter beslutande rætt vet jag inte heller vilka som blev valda... =(
Men! Vågar nog sæga så mycket som att om ni inget hørt ær det dessværre nog så att någon annan fick chansen!...

Tack før visat intresse och ær det något annat jag kan hjæpa till med fråga gærna!

Mvh Filip Tapper-Moritz

Senast ändrad:
Fille....Prøv på www.friflyt.no....tilsvarende norsk forum...om du vil ha norske jenter da!!! :D

Sikkert noen fra norge som også kan være intresert i en sesong!!!

Si ifra så hjelper jeg deg med å legge ut et inlegg...har profil der så jeg kan skrive noe for deg å legge ut m mail til deg!!

Puss bro!!

Annars är nyhemkommen från London där jag jobbade som bartender, intressant? är dock av fel kön!

Jag är lätt intresserad! Har ingen erfarenhet av att vara bartender, men har lätt för att lära. Är av fel kön, men det kanske inte gör nåt!

skicka gärna mejl lr adda på msn, johan88gustafsson@hotmail.com!

Senast ändrad:
Tjejer! haka på bätte ställe eller skönare kolleger får ni leta efter!

Jag är intresserad!! Har viss bartender vana men ingen utb. har jobbat som servitris i 4-5 år dock så kan businessen!!! =) min msn är amelie_andersson@hotmail.com.

Osäker på om mitt mail kom fram, så jag skriver här också. Jag är jätteintresserad! :)
Mail eller msn: moalouise@hotmail.com

Ciao!

Hello Filip!! Låter ju kanon! Har varit i Bad Gastein och gillade byn som bara den! Skulle gärna vilja jobba som bartender, har jobbat som servitris/hovat men också i bar, dock skulle jag behöva lära mig mer för att bli bra!! Tycker det är grymtkul med restaurang och gillar skoj! Söker mig främst till Bad Gastein! Hör av dig! Är inte inte på msn så ofta men kollar mailen frekvent! Stockholmsbruden Charlotte

charlottebackstromolsson@hotmail.com

Jag är jätteintresserad. har inte jobbat i bar innan men är snabb på att lära mig nya saker :) mail eller msn, zandrakrock@hotmail.com

Hej! Jag är jätteintresserad, om det finns någon plats kvar nu vill säja, såg denhär tråden först igår.
Har iofs aldrig jobbat i bar, mer än på privatbröllop (hehe), men som servitris i 1½ år nu så jag är van vid tempo och stressiga kunder.
Hör av dig till heddahumlan@hotmail.com

Hej hej!
Jag har jobbat i bar under två säsong (vinetsäsong i Sauze dÓulx och sommar säsong på Kreta) och nu jobbar jag som bartender på en nattklubb i Trollhättan. Jag går även en kurs i ansvarsfull alkoholhantering. Så jag har en del barerfarenhet och jag älskar att åka bräda. Är intresserad av att veta mer om jobbet. hör av dig på mi mail: jonnasvanstrom@hotmail.com
mvh Jonna

Hej! JAG VILL HA JOBBET :) Jag och en tjej kompis är jätteintresserade, har tyvärr dock ingen bartender utbildning men lovar att lära oss snabbt ....
Hör gärna av dig genom mail: c.bengtsson@hotmail.com

skulle verkligen uppskatta om du hörde av dig!! Om platserna är fyllda kanske du har något förslag på andra jobb där nere....!!! Tacksam för svar...

mvh Caroline

Hejsan!
Har bartenderutbildning och har jobbat som privat bartender på olika tillställningar.
Utbildning ägde rum på Mallorca, en två veckors intensivutbildning.
Är väldigt social av mig och är alltid frammåt. När jag jobbar bakom baren så är jag alltid glad och pigg, redo för att lära mig nya fräscha drinkar och allt annat som har med baren att göra.
Älskar att susa ner för backar med antingen bräda eller skidor. Har åkt sen jag kunnat gå och har varit nere i alperna väldigt mycket dock aldrig säsongat. Tog studenten i våras och är laddad för ett halvår med jobb, åkning mm.
Kontakta mig så skickar jag cv + utbildningsintyg.
markus_hammarsten@hotmail.com

Mvh
Markus Hammarsten

Vil også meget gerne have jobbet, hvis du er ønsker en dansk bartender.. Har meget erfaring som tjener. Donmaruart@hotmail.com

Hej Hej Filip,

är jätte intresserad av jobbet, har inte jätte mycke erfarenhet som en bartender, har jobbat en del i barbranschen men hoppade bara in lite då och då i baren och hjälpte till, annars jobbade jag i disken.

Jag flyttar ner till Badgastein 1.e dec med 3 andra och har en lägenhet i Villa-Edith och vill stanna i badgastein hela säsongen.

Hanterar stress situationer jätte bra, är en tjej på 21 år och kommer ifrån Helsingborg, är positiv, tycker om att få nya erfarenheter, träffa nytt folk, är lättlärd och och väldigt utåtriktad.

Ifall du skulle vara intreseerad och ha reda på lite mer om mig m.m så är min email adress: kajsatedvik@hotmail.com

Ha det bra.

/kajsa

Tillbaka
Topp