Sökte jobbet på www.skijob1.com. Det kan nog va svårt att söka de internationella platserna nu då man måste ha arbetsvisum som man söker genom sin arbetsgivare. Min arbetsgivare hade tex 10st visum att fördela. Ansökningen började förste juni men det kan ju va värt ett försök ändå